به سوی ظهور...

اللهم عجل لولیک الفرج

۱۲ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

انتظار فرج نگاه منتظر را به هستی دگرگون می کند


نگاه عامیانه یعنی نگاه سطحی به مفاهیم و مسائل عمیق داشتن و به اندک آگاهی درباره هر چیزی اکتفا کردن. نگاه عامیانه یعنی پردازش اطلاعات اندک و افزایش غیر واقعی و خیال پردازانه آنها.


لطفا به ادامه مطلب بروید...


ادامه مطلب...
۲۳ آذر ۹۳ ، ۱۲:۳۴ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

با کشتی نوح تا کشتی حسین (علیه السلام) 2



در شماره پیشین، به بحث مقدماتی در خصوص اوضاع اجتماعی و فکری قوم نوح و چگونگی تعامل حضرت با قوم خود، اشاره نمودیم و بر این امر تاکید داشتیم که در موارد بسیار و مختلف شباهت‎های بسیاری میان قوم نوح و مردم آخرالزمان وجود دارد و همین شباهت‎هاست که زمینه‎سازی یک پاکسازی کلی و جهانی را فراهم می‎آورد. در این شماره به توضیح بیشتر در خصوص تفکرات قوم نوح و شباهت آن با مردم آخر الزمان خواهیم پرداخت.

لطفا به ادامه مطلب بروید...

ادامه مطلب...
۲۳ آذر ۹۳ ، ۱۲:۲۸ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

با کشتی نوح تا کشتی حسین (علیه السلام) 1


در سلسله مقالات موضوعی «باکشتی نوح تا کشتی حسین (علیه السلام) » برآنیم که در ایام انتهایی ماه صفر، به بررسی میزان شباهت کشتی نجات حضرت نوح با کشتی نجات عالمیان که حسین بن علی (علیه السلام) است بپردازیم و بیاموزیم که چگونه این کشتی می‎تواند ما را از طوفان‎های آخرالزمان حفظ نماید و به یارانی برای حضرت صاحب‎الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بدل نماید. در نوشتار پیش رو که اولین شماره از سلسله مد نظر می‎باشد، به عنوان مقدمه به ارائه برخی شباهت‎های قوم نوح با مردم آخرالزمان اشاره خواهیم نمود.


لطفا به ادامه مطلب بروید...


ادامه مطلب...
۲۳ آذر ۹۳ ، ۱۲:۲۰ ۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

شیطانی که میهمان خانه‌ها می‌شود



اگر زمانی از اعتیاد به عنوان بلای خانمان‌سوز نام برده می‌شد، اکنون ماهواره با کانال‌های پرتعداد خود جای اعتیاد را در رتبه اول آسیب‌ها در جوامع گرفته است به گونه‌ای که ترویج و اشاعه مواد مخدر و اعتیاد، تنها یکی از کارکردهای زیان‌آور ماهواره‌هاست.

لطفا به دامه مطلب بروید...

ادامه مطلب...
۲۳ آذر ۹۳ ، ۱۱:۴۵ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

دانلود نقد سریال های استراتژیک/جلسه هفتم/نقد سریال کایل ایکس وای kyle xy



داستان این سریال یکی از پرطرفدارترین داستانهای اجتماعی آمریکا است و داستان پسری به اسم Kyle است که توانایی ذهنی خارق العاده ای دارد و سعی می‌کند بااستفاده از این توانایی‌ها به حد کمال هر چیزی برسد. او یک انسان عجیب است که احساسات طبیعی انسانی ندارد . او نه عصبانی می‌شود ، نه خوشحال، نه ناراحت می‌شود و نه ...

لطفا به ادامه مطلب بروید...

ادامه مطلب...
۱۵ آذر ۹۳ ، ۱۳:۱۵ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

ویژگی های امام مهدی (عج)



سلیمان از امام صادق علیه السّلام و آن حضرت از پدر بزرگوارش امام باقر علیه السّلام و آن حضرت از امام زین العابدین نقل مى‌کند که حضرتش فرمودند:

ما (اهل بیت پیامبر صلّى اللّه علیه و اله و سلم) پیشوایان امت اسلام، حجت‌هاى خدا بر جهانیان، آقاى اهل ایمان، پیشواى روسفیدان و سرپرست مؤمنانیم. ما امان براى اهل زمین هستیم....

لطفا به ادامه مطلب بروید...

ادامه مطلب...
۱۲ آذر ۹۳ ، ۱۴:۱۴ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

آیا می‌دانید هر کلیک شما به تل آویو ارسال می‌شود؟



«وایبر» که یک نرم افزار رایگان مبتنی بر فناوری VoIP است، امروزه یکی از نرم افزارهای پیام رسانی و تماس برای میلیونها کاربر در سرتاسر جهان به ویژه برای ما ایرانیان است؛ چرا که طبق آخرین گزارش الکسا، بیشترین کاربران وایبر را در سطح جهان را ما ایرانیان داریم.

لطفا به ادامه مطلب بروید...

ادامه مطلب...
۱۲ آذر ۹۳ ، ۱۳:۱۳ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

دانلود نقد سریال های استراتژیک/جلسه ششم/نقد سریال قهرمانان Heroes



در این سریال کسانی که فکر می‌کردند مثل مردم عادی هستند، به نیروهای درون خود پی می‌برند و متوجه میشوند که خارق العاده هستند و ماجراهایی که بعدا برای نجات جهان انجام می‌دهند،  این سریال از چندین بازیگر کلیدی برای کار خود بهره برده که هر کدام از آنها نیروی خاصی دارند و کارهای خاصی می‌توانند انجام بدهند، برای مثال ...

لطفا به ادامه مطلب بروید...

ادامه مطلب...
۰۸ آذر ۹۳ ، ۱۴:۰۸ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

چرا حفظ دین در آخرالزمان سخت تر از دوران دیگر است؟!



در روایت است که دین دارى در آخر الزمان، مثل گرفتن آتش در دست است، چرا دین دارى در این زمان، سخت تر از زمان هاى دیگر است؟ اصولاً در عصر نزدیک به ظهور، مردم از دین فاصله مى گیرند یا این که به طرف دین بیشتر مى آیند؟این سؤالی است که بسیاری از کسانی که علاقه‌مند به مباحث مهدویت هستند، می‌پرسند،اما پاسخ به این سولات را می توانید در ادامه مطلب مطالعه بفرمائید.

لطفا به ادامه مطلب بروید...

ادامه مطلب...
۰۱ آذر ۹۳ ، ۲۲:۲۷ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

شفا، از جنسی دیگر/۱۴ توصیه اخلاقی شیخ حسنعلی نخودکی


شیخ نخودکی اصفهانی هنوز به سن تکلیف نرسیده بود که در محضر اساتیدش توانست راه کمال و معرفت را بپیماید، به گونه‌ای که نقل شده سه ماه رجب، شعبان و رمضان را تا آخر عمر روزه‌دار بود.


لطفا به ادامه مطلب بروید...


ادامه مطلب...
۰۱ آذر ۹۳ ، ۲۲:۲۰ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰